sobota, 12 maja 2012

9.Walka.

Biegłam przez zieleń, aż dobiegłam nad morze i siedziałam tam do końca dnia, myśląc nad wrednością rudej świni i nad swoim losem.
W końcu trzeba było wracać. Niestety. Szłam spokojnie przez las, mijając olbrzymie ilości zieleni. Przeszłam dużą odległość, aż znalazłam się na polance porośniętej dziwnymi różami. Były zielone i miały pomarańczowe łodyżki. Postanowiłam tam odpocząć.

                                @-,-`-


Siedziałem sobie spokojnie pod drzewem, kiedy zauważyłem, że jakaś dziewczyna weszła na moją polanę. postanowiłem zobaczyć co zrobi, więc siedziałem dalej, aż tu nagle ona się odwraca i gapi się na mnie jak sroka w gnat.

                                @-,-`-


Stałam tak na polance i przyglądałam kwiatom. Nagle słyszałam szmer. Odwróciłam się w tamtą stronę i stanęłam jak wryta. Za mną z siedział chłopak.

- Czego się gapisz?- Spytał mnie.
- A nie mogę? 
- Nie bardzo.
- Dlaczego?
- Bo to wkurza.
- Przypominasz mi kogoś z charakteru.
- Itachi Uchiha? 
- Strzał w dychę! A w ogóle, jak się nazywasz?
- Seiryo Uchiha.
- Nie wyglądasz jak Uchiha.
- To jutsu przemiany.
- To jak wyglądasz normalnie?
- Tak.
- Wow! *o*
- To się robi nudne.
- A ile razy to słyszałeś?
- Co najmniej tysiąc.
- Aha.
- Co robimy?
- Walka?
- Walka.
I jak mówiliśmy tak zrobiliśmy. Nikt nie wygrał. Oboje padliśmy na ziemię ze zmęczenia w tym samym czasie. Postanowiłam, że przedstawię go innym. Zaatakowałam go w brzuch, żeby go znokautować i przeteleportowałm nas do mojego pokoju.
__________________________________________________________________

 @-,-`-  _Seiryo


Seiryo Uchiha- Witamy cię w grocie demona!!

6 komentarzy:

  1. To nie fair! Mi nikt nie powiedział WOW! Buuuu! T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. Kira! No wiesz?! T.T buuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się Acro! Też jesteś sexy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. :* Przynajmniej jedna mnie wspiera! A ty się Kira wypchaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thx Kira na nastepny konkurs masz moj Glos I na wzajem tez jestes Sexy

    OdpowiedzUsuń