niedziela, 20 maja 2012

14. Yeah! Misja.

Postanowiłam pisać notki jednym kolorem. Jest nim Niebieski. Miłego czytania moji słodcy fani
________________________________________________
Dzisiaj obudziłam się bardzo wcześnie. Była godzina 4:30. Strasznie mi się nudziło. Postanowiłam zjeść coś na śniadanie i iść do salonu. Umyłam się, ubrałam i poszłam zrobić to, co zaplanowałam. W telewizji nie było nic ciekawego. Do głowy wpadł mi super miły pomysł. Poszłam do kuchni i zrobiłam całe mnóstwo onigiri. Położyłam je na tacy i zaniosłam je do każdego pokoju. Na końcu gdy była już 8:00 poszłam zanieść o dziwo jeszcze ciepłe śniadanie Liderkowi, a zrobiłam je godzinę temu. Weszłam do jego gabinetu i go delikatnie obudziłam, Klepiąc lekko po ramieniu. Otworzył oczy i zapytał cicho:
- Co ty tutaj robisz...?
- Przynoszę liderowi śniadanie.
- Dzięki...
- Nie ma za co.
Zaczął jeść. Postanowiłam zapytać go czy ma jakieś wolne misje.
- Tak, ale tylko patrolowe.
- Aha. Dzięki. Ile trwa najdłuższa?
- Mniej więcej dwie godziny. Idziesz na nią z Hidanem i Tobim. Za 15 minut przed wejściem.
- Ossu!
I poszłam się szykować. Zapakowałam do plecaka trochę broni, bandaże, Sakkat* i dwie paczki cukierków ryżowych. Teraz czekam na resztę przed wejściem i jem cukierki. Nagle przed drzwiami pojawili się chłopaki. 
- Tak. To ja wam zrobiłam takie miłe śniadanko. Nie ma za co.
- Czy ty nam czytasz w myślach?
- Nie.
- Ari- Sempai? Tobi może też cukierki?
Rzuciłam mu całą drugą paczkę. I tak za dużo ich zawsze pakuję. On przytulił się do mnię i wrzeszczał.
- Arigatou, Ari-Sempa!!
Hidan grzebał w swojej torbie, a Tobi ciągle na mnie wisiał.
- Tobi, dusisz mnie.
- Sumimasei, Ari sempai!
- To idziemy na ten obchód?
- Hai!
I tak chodziliśmy sobie jakąś godzinę, aż na horyzoncie pojawiły się cztery postacie...
__________________________________________________________________
Myślę, że podobała wam się notka? To super!!
Będzie ich więcej.

1 komentarz:

  1. Fajna notka Tobi przytulaj przytulaj bo zara itachi zabije za swoja dziewczyne

    OdpowiedzUsuń