wtorek, 1 maja 2012

1.Nazywam się Arisa...

- Sasori no Danna, czy to ona, un?
- Chyba tak. Kim jesteś...?
- Nazywam się Arisa Kasai.
- Tak, to ona. Idziesz z nami.
- Nigdzie z wami nie idę! 
- To użyjemy innych sposobów.
Nagle zobaczyłam przed oczami ciemność. Ostatnie co poczułam to ból w karku. Dryfowałam tak w mroku jakiś czas. Może to była sekunda... a może cały rok... Nagle poczułam okropny, palący ból głowy. Tak! Byłam pewna że na pewno żyję. Otworzyłam oczy i zobaczyłam że w tym pomieszczeniu panuje półmrok. 
- Witam, śpiąca królewno!
- Kim jesteś?
- Nazywam się Pain.
- Co ja tu robię?
- Leżysz.
*Taa... Dużo mi pomogłeś! Wredny rudy Dziad!*
- Hamuj się!
*Czy on mi czyta w Myślach?*
-Tak.
- Dlaczego ja tu jestem?
- Bo umiejętności twojego klanu są mi bardzo potrzebne.
- Możesz nie czytać moich myśli?
- Nie.
Znowu ciemność... Mrok... I znowu pływam w czarnej otchłani ciemności...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
T& A: Sayonara!
T: Następna notka ,,Hidan"

3 komentarze: