wtorek, 1 maja 2012

3.Dzisiaj poznasz innych!

Następnego dnia po incydencie z Tobim, od razu gdy się obudziłam, poszłam się wykąpać. Po wyjściu z pod prysznica zorientowałam się że nic nie jadłam, od kiedy się tu znalazłam. Wyszłam na zewnątrz i wpadłam prosto na rudzielca.
- Ej! Uważaj jak łazisz, albo cię poćwiartuję!! 
- O.O" 
- Idziesz teraz ze mną. Musisz poznać resztę.
- Aha.
I tak szliśmy, szliśmy, szliśmy i szliśmy!!! Przeszliśmy chyba 1 kilometr przez te 10 minut. Zeszliśmy ze schodów i dotarliśmy do pomieszczenia które było zarazem kuchnią i jadalnią. Były tam w rogu sprzęty i meble kuchenne, a na środku stały ogromny stół i krzesła dla jedenastu osób w większości pozajmowane przez dziwne osoby. Z tamtych miejsc przyglądali się nam: ryba, Hidan, Itachi Uchiha, czarno-biały chwast, Tobi, kukła człowiek-skorpion i ktoś machał do nas ręką... która wystawiała język o.O? Wtedy rudy powiedział:
- To jest Arisa Kasai: Nowa członkini Akatsuki. Przedstawcie się jej.
- Kisame.- Powiedział ryba.
- Hidan, mała. - On zawsze taki był -.-"
- Itachi - Aż mnie zmroziło.
- Zetsu - powiedział dwoma głosami chwast.
- Tobi is Good boy! Tobi być Tobi. - =.="
- Sasori - Lepiej go unikać o.O
- Deidara - Powiedziała ręka kogoś kto do nas machał.o.O (Nadużywasz tej emotki Dop.Aut.)
 Po chwili rudzielec popchnął mnie w stronę stołu i kazał siadać. Ostrzegał mnie że, jeśli to zjem, to długo nie pożyje,(Tobi gotował Dop.Aut.) więc nic nie jadłam. W sumie tylko Hidan jadł, bo jest nieśmiertelny. Po obiedzie starałam się dojść do pokoju, ale szwendałam się po tych nie różniących się niczym korytarzach już chyba trzy godziny kiedy wpadłam na Deidare. Wywróciłam się na niego i leżałam tak jakoś pięć minut, kiedy powiedział:
- Zdajesz sobie sprawę w jakiej sytuacji się znajdujemy?
- Yyy... Gomenesai!- Wstałam i już chciałam odejść, gdy przypomniałam sobie że nie wiem gdzie jest mój pokój i zapytałam go:
- Zaprowadzisz mnie do mojego pokoju??
- Jasne. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
T & A: Sayonara
A: W następnej notce ,, Lubię cię".

2 komentarze:

  1. Taa.. Poznasz debili z tej organizacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hitan Mala oj nie taka mala dupe ci skopala zapomniales

    OdpowiedzUsuń