poniedziałek, 8 października 2012

Specjal. Wywiad z Akasiami.

                   Wywiad z Akatsuki:



Seiryo


Ari: Dlaczego Itachi cię nie zabił?
Sei: Jestem zaginionym bratem Itachiego i Sasuke. Błądziłem po pięciu krajach shinobi i uciekałem przed Danzo.
Ari: Jak uważasz? Dlaczego pein ma złomowisko na twarzy?
Sei: Bo popiera recykling.
Ari: Lubisz żelki?
Sei: A kto ich nie lubi.
Ari: No własnie nie wiem. Dlatego pytam.
Sei: Co jest nie tak z twoja głowa?
Ari: To tylko Tobi.
Sei: Aha.
Ari: Kogo z akatsuki najbardziej nie lubisz?
Sei: Każdego. No moze z wyjatkiem ciebie.
Ari: Nie podwalaj sie! mam chłopaka!
Sei: A co mnie to?
Ari: Ide sobie.


Tobi


Ari: Dlaczego nosisz maskę?
Tobi: Tobi lubi maskę! (^))
Ari: A tobi lubi żelka?
Tobi: Tobi lubić Hidan-sempai!
Ari: A po co ci sharingan?
Tobi: Bo Tobi byc Tobi.
Ari: Fajnie.
Tobi: Fajnie jest fajne!
Ari: Kogo najbardziej lubisz z Akatsuki?
Tobi: Tobi lubić każdego. Ale najbardziej *Wkurzać* Deidara-sempai
Ari: Aha.
Tobi: Arisa-Chan widziała Tobiego bez maski!
Ari: To co?
Tobi: <zniknął>

Itachi


Ari: Moge  ci zadac kilka pytań?
ita: No...
Ari: Dlaczego zabiles caly swój klan?
Ita: Nie powiem.
Ari: No powiedz... <słodka minka>
Ita: Dostałem misję od Anbu.
Ari: Po co ci te zmarszczki na twarzy?
Ita: Same sie zrobiły.
Ari: Dlaczego musisz chodzić na misje akurat z Kisame?
Ita: Nie wiem.
Ari: Kogo najbardziej nie lubisz z akatsuki?
Ita: Kakuzu.
Ari: Czemu?
Ita: Chciał sprzedać wszystkie moje ubrania, pedał jeden.
Ari:
 Aha. Ok. Przyjdę później.

Kisame


Ari: Dlaczego wyglądasz jak ryba, a nie jesteś rybą?
Kis: Bo taki już jestem.
Ari: Skąd bierzesz takie poczucie humoru?
Kis: Bawi mnie to, że jestem sumieniem Itacza i przez to wymyślam kawały.
Ari: Dlaczego jesteś niebieski?
Kis: Nie lubię się powtarzać, więc patrz punkt 2.
Ari: Kogo najbardziej nie lubisz z Akatsuki?
Kis: Kakuzu
Ari: Czemu?
Kis: Bo chciał sprzedać moją samehadę!
Ari: A kogo lubisz najbardziej?
Kis: Itacza.
Ari: Aha. Dzięki.


Hidan


Ari: Hej, Hidan!
Hid: Hej, młoda.
Ari: Mogę z tobą zrobić wywiad?
Hid: Ok. Może być ciekawie.
Ari: Kogo najbardziej lubisz z akatsuki?
Hid: Ciebie <zmierzwił mi włosy>
Ari: A ogólnie?
Hid: Jashin-sama*.*
Ari: Czemu?
Hid: Bo jest jedynym prawdziwym bogiem i do tego zde mną rozmawia.
Ari: Jesteś troche dziwny.
Hid: Ej!
Ari: Dobra, nie gniewaj się. A za kogo siebie uważasz?
Hid: Za masohistę, sadystę i siebie.
Ari: o.O Ok? Dzięki za wywiad. Idę już.

Sasori


Ari: Ohayo Sasori-san.
Sas: Ohayo...
Ari: Mogę ci zadać kilka pytań?
Sas: Tylko się streszczaj. Nie lubię marnować czasu.
Ari: Ok. Co myślisz o sztuce Deidary?
Sas: Kompletny szajs i głupota.
Ari: A jaka powinna być sztuka?
Sas: Wieczna i piękna.
Ari: A dlaczego jesteś rudy?
Sas: Bo taki się sobie podobam.
Ari: A jaką trucizną walczysz?
Sas: Każdą możliwą, byleby była silna, lub długo zabijała.
Ari: Jesteś trochę straszny.
Sas: I o to chodzi.
Ari: Dzięki za wywiad. Już sobię idę.

Deidara


Ari: Yyyy... Cześć?
Dei: Un?
Ari: Dlaczego mówisz un?
Dei: Bo mi się tak podoba, un.
Ari: A podoba ci się to, że ci Sei wysadził dupę?
Dei: Nie! Muszę ją zbierać po całym pokoju!
Ari: To dobrze.
Dei: Nie! To nie jest dobrze,un! A ty jesteś zadufaną w sobię idiotką,un!
Ari: A ty nic nie wartym śmieciem z rozsadzoną dupą!
Dei: No i dobrze,un! Niech sobię będę, un!
Ari: No i jesteś! Wynocha!
Dei: Ale to mój pokój, un!
Ari: Serio?
Dei: Tak, un!
Ari: To... To... Idę sobie!

Kakuzu


Ari: Mogę ci zadać kilka pytań?
Kak: A co z tego będę miał?
Ari: 1 ryo.
Kak: Ok. Pytaj.
Ari: Czemu nosisz maskę?
Kak: Bo nie chcę ludzi (i nie ludzi) straszyć.
Ari: A ściągniesz maskę za 1 ryo?
Kak: Nie.
Ari: A za 10?
Kak: ok.
                 
Ari: Masz rację. Lepiej noś maskę.
Kak: Mówiłem.
Ari: Czemu chciałeś sprzedać ciuchy Itacza i samehadę Kisame?
Kak: Dużo by za to poszło.
Ari: Aha. To ja znikam.
Kak: A moje 1 ryo!?<zniknęła>

Zetsu


Ari: Hej.
Zet b: Cześć!
Zet c: Mogę cię zjeść?
Ari: Nie.
Zet c: Szkoda.
Zet b: Pewnie jesteś słodka.
Ari: To akurat wiem.
Zet: A co? Próbowałaś?
Ari: Nie.
Zet:...
Ari: Czemu jesteś podwójny?
Zet: Bo tak się akurat złożyliśmy.
Ari: Czemu czarny jest niemiły, a biały miły.
Zet c: <szepta> bo biały jest głupi...
Zet b: <szepta> bo czarny jest głupi...
Ari: o.O Aha?
Zet c: Możesz sobie już iść?
Ari: Tak. Idę.
Zet c: Pa!
Zet b: Uważaj na siebie!

Pein


Ari: Mogę ci zadać kilka pytań?
Lid: Nie!
Ari: Aha. A Konan?
Lid. Jest na misji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz