środa, 3 października 2012

23.Sztuka to dla tego idioty wybuch!

Dzisiaj postanowiłam napisać kolejną notkę, ponieważ dajecie takie super komcie. 

A:Komentujcie tak dalej!
T:Dla Tobiaszka!
A&T:Ohayo!
H:A dla mnie to nikt nie skomentuje! :<

A:Zamknij pysk!
H:NIE! >.<
A:Przemaluje ci kosę na różowo!
H:Aaaaaaaa! Moja kosa! muszę ją schować!<ucieka>
A:Hahaha! Miłej notki!
T:Tobi mówi też.
P:Widziałaś mój folder o ogoniastych?
A:>.< Nie! Spadaj mi z tąd!
P:o.O<wychodzi>
A:Więc... Miłegi czytania!
T:I komentjcie dla Hidan-Sempai!
______________________________________________________


              23. Sztuka to dla tego idioty wybuch!

                                                                  (filler)


                                                   .:Oczami Deidary?:.

-Muszę w końcu dopracować dzieło ostateczne, które napełni strachem i zniszczy Sasuke Uchicha! Sztuka to wybuch, a ja mam nowe bomby do wypróbowania,Un! Jeślibym wysadził znowu toaletę, to w końcu byłaby sztuką... Znowu głośno myślę... Muszę iść z pretensjami do tego drewnianego matoła,Un! On ciągle głośno myśli! Robi te swoje głupie obliczenia i gada o tej głupiej wieczności,Un! Przcież szuka to chwila! Wybuch! Nie te jego głupie drewniane dyrdymały,Un!

- Zamknij pysk ty ********, ********* artysto!-Powiedział Hidan!
- Nie, ty zakichany, śmierdzący, zboczony maniaku religijny walczący krzywym widelcem!
- Że czym?

- Jajcem!
- NIE!

- TAK!

- NIE!

- TAK!

- NIE!

- TAK!

- Nie i koniec kropka z bitą śmietaną i wisienką!
- Wygrałeś...

- Ha! Kącik EMO ię kłania!

- Że ty niby jesteś kącik EMO?

- Nie baranie =.=



                                                       .:Oczami Sasoriego:.



~ Sztuka dla tego idioty to wybuch! I jeszcze cały czas się o tym wydziera! Na dodatek jeszcze zwala swoje ,,głośne myślenie" na mnie! Kompletny debil!

~ I dlatego musisz się o tym wydzierać w moim umyśle? Zamknij pysk, albo tam do ciebie przyjdę!

~ To już znikam! Wszyscy się ciebie boją...

~ Że kto niby się mnie boji?

~ Nawet lider.

~Ałć!


______________________________________________________
T: Co? Czemu musimy już kończyć? Teraz Hidan-Sempai na pewno nie dostanie komci i pójdzie do kącika EMO się pociąć!
A: Bo nie mam weny. I dobrze, że Hidan idzie do kącika! Przecież on lubi być krojony, więc jakby dostał komcie, to też by poszedł się pociąc!
H: W sumie to mała ma rację.
A: Nie jestem żadna mała! Technika uwolnienia, Krwawy smok!
H: Aaaaaaaaaaaaa!<ucieka>
A: <evil grin> 
D: I gdzie ta małpa biegnie?
A: Tam gdzie pieprz rośnie!
D: Do Afryki? Daleko!
A: A co ty się nagle taki mądry zrobiłeś?
D: Nażarłem się książek. <wychodzi spokojnie>
A: Więc to już koniec na dzisiaj.
T: A nie!
A: A tak!
T: A nie!
A: A tak i koniec!
A & T: Sayo!

3 komentarze:

  1. Kącik EMO dobre Hidan poszedl sie pociac to ide go powstrzymac
    W Umyśle:
    Zara mu pomoge bedzie mial za swoje ;]
    Na głos:
    Sharingan Hidan ide cie powstrzymac (xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że już nikt cię nie powstrzyma... A nic tam! Wyprawimy Hidanowi wystawny pogrzeb, a potem go odkopiemy bo jest nieśmiertelny^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre! Dobre! Kącik stary, ale jary! Idę pomagać w pogrzebie hidana!

    OdpowiedzUsuń