niedziela, 2 grudnia 2012

Specjal. Jak podrywa akatsuki.

Tobi: Możesz mi dać swoje zdjęcie? Muszę pokazać Mikołajowi, co chcę na święta.
Deidara: Mam usta na dłoni. Możesz je pocałować?
Hidan: Wow! Czy naprawdę jesteś tak piękna, jak się zdaje? Chodźmy do mnie.
Kakuzu: twoje piękno tak mnie rozprasza, że wchodzę w ściany, więc Będę potrzebował twoje nazwisko i numer ... ze względów ubezpieczeniowych.
Itachi: Przepraszam, zgubiłem swój numer, czy mogę pożyczyć twój?
Kisame: Jestem najbardziej spragnionym człowiekiem na świecie, a ty jesteś szklanką lodowatej wody.
Zetsu: Cześć, chciałbym ci pokazać tę różę, bo tylko ona ukazuje twoje piękno.
Pein: Bycie sexy to przestępstwo, więc jesteś kryminalistą.
Sasori: Chodź ze mną, albo giń. // Bądź moja, albo giń.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz