niedziela, 25 listopada 2012

26. Hoshi cz.2

Ohayo! Witam was moi komentatorzy! Pod notką był komentarz, więc next jest! Pod każdą notką na być co najmniej jeden kom, a wtedy będą nexty. Dla motywacji, napiszę, że mam już nexty w zeszyciku, więc mam co wstawić^^. Miłego zaczytywania się w opowiadanku o Arisce, Ziutku i Hidanku XD.
_________________________________________
Następnego dnia byliśmy już mniej, więcej w połowie drogi. Szliśmy jeszcze jakiś czas, bo postój postanowiliśmy zrobić dopiero w połowie drogi. Byłam przyzwyczajona do dłuższych tras, więc nie byłam zbytnio zmęczona. Niedawno zerwaliśmy się po nocnej przerwie, więc musieliśmy iść dalej. Hidan, wkurzony tym, że go oblałam wodą, bo nie chciał się obudzić, szedł kilka metrów z tyłu. Może wolałby, żebym go kopnęła? Mniejsza z tym! Jeszcze się zamyślę i zapomnę, w którą stronę miałam iść! Więc idę i patrzę przed siebie. Nie myślę... Nie myślę. Nie myślę! Nadal nie myślę? Aaaaa! Jednak myślę! Ale jak mam nie myśleć, kiedy muszę myśleć, że mam nie myśleć!? To nie ma żadnego sensu. Jak ja mam nie myśleć i jednocześnie nie myśleć, o tym, że mam nie myśleć, jeśli ja myślę, o tym, że mam nie myśleć, żeby myśleć! Awww! Dobra! Dość tego! Idę denerwować innych! Na pierwszy ogień idzie...
- Dzidek? Co robisz?
- Jajco!
- Gniewasz się na mnie!>.<
- Tak! I co z tego!?
- Czemu? Q.Q 
- Bo mnie, mówic wprost olałaś!
- No już... Nie denerwuj się tak...
- A czemu!?
- Bo ci zmarchy wyjdą^^.
- O.O Już jestem spokojny!
- Tylko się nie zamyślaj, bo rąbniesz w drzewo!
- o.O Dobra, nie myślę!
- Nie da się! Próbowałam. XD
- No i z czego tak zacieszasz!?
- A co? Nie mogę?
- Nie!
- W takim razie będę!
- Nie gadam z tobą!
- No i dobrze! Ja z tobą też!

##Następny postój##
- Arisa-Chan?

2 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podobala ta notka
    piszez bardzo fajne notki ale
    chcem ich wiecej tak jak kazdy
    nie ma pojecia kiedy napiszez
    nastepna notke ale
    mam nadzieje ze bedzie tak fajna
    jak ta bordzo bodobaly mi sie
    rowniez cytaty i te dialogi
    pisze czegos takiego wiedzej to
    bede czytal notki
    Pozdrawiam: Seiryo

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz cytaty to masz: Marzenie, przez które umierają przyjaciele to najgorsze gówno.- Naruto Uzumaki.

    OdpowiedzUsuń