piątek, 14 grudnia 2012

27. Hoshi cz.3

Od razu wiedziałam, że Hidek szybko pęknie! Jak zbyt bardzo nadmuchany balon! Normalnie od razu na postoju!
- Mogę już z tobą gadać?
- Wiedziałam, pierwszy pękniesz! - *Już nie mogłam wytrzymać! Wreszcie!*
- Wypraszam to sobie! Ja wcale nie pękłem! Po prostu nie mogę już znieść tej głupiej ciszy!
- Pękłeś.
- Nie!
- Tak!
- Nie! 
- Tak!
- Zamknijcie pyski, bo zwiążę i zaknebluję!
- O.O
- O.O
- ^^
- >.<
- >.<
- Spać pokraki!
- I mówi to dziad wypchany makaronem!
- Spać zakały ludzkości!
- >.<
- T.T
- Młoda, nie rycz!
- TT.TT
- Czemu ryczysz!?
- Bo mnie wyzywasz! TTT.TTT
- Spać bo zaknebluję!
- Głupi Ziutek ma muchy w nosie!
- Sama masz muchy w  nosie! Spać, jeśli chcesz żyć!

2 komentarze:

  1. nienooo git morzecie dawać więcej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Zamówiłaś u mnie szablon na MalachTow, blog jednak jest nieaktywny. Proszę o kontakt w ciągu trzech dni, w przeciwnym razie otrzymasz odmowę.
    Mail: wirpoolina@gmmail.com
    GG: 44765418
    Blog próbny: probny-golden-leaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń