niedziela, 17 lutego 2013

28. Hoshi cz.4

Przepraszam, że długo nie pisałam, ale moja wena poszła do baru się schlać, więc jak ją ktoś spotka, to dajcie mi znać.
_________________________________________
Gdy obudziłam się rano, w moim namiocie był Tobi. Ale zamiast się wściekać, bo jestem na to zbyt wredna, to posłałam mu trochę wody za kołnierz.

- Aaaaaaa! Tobi mokry! Gdzie Tobi jest!?

- Tobi jest złym chłopcem,...

- Co? A tak się starałem, żeby utrzymać wizerunek dobrego chłopca!

- ...A jak nie wyjdzie mi z namiotu, to będzie martwym chłopcem!

- Ale Tobi nie wziął swojego namiotu, a Arisa-chan jest taka wygodna!
Jakby ktoś nie zakapował, to Tobi leżał akurat NA MNIE!

- Ale Tobi nie pomyślał, że Arisa-chan NIE CHCE, żeby tobi na niej leżał!

- Ale Tobi jest dobrym chłopcem!

- Ale jak Tobi będzie taki, to Tobi będzie martwym chłopcem!

- Tobi ucieka! - Wyleciał z namiotu jak torpeda i już nie wrócił. Pewnie użył swojego ulubionego Jutsu teleportacji i siedzi w siedzibie. Albo dalej czai się gdzieś w krzakach. Już się boję co będzie, kiedy wyskoczy następnym razem. Lepiej dla niego, żeby zniknął. Zostało nam jeszcze pół drogi do Hoshi. Trzeba się spieszyć...
_______________________________________

Przepraszam, że tak krótko!

3 komentarze:

  1. super! juz sie niemoge doczekać następnej części :) xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zobowiązana, żeby Cię powiadomić, że bzdury gadasz.
    Twój blog bardzo mi przypomina dawne aomi-aka, nawet w podobny sposób piszesz notki. Ale robisz znacznie dłuższe opisy niż ja wtedy i nie widać u Ciebie tak wielu błędów interpunkcyjnych, choć też się zdarzają. O, np. tu Ci podam, to była przedostatnia notka:
    "- Spać bo zaknebluję!"
    Po spać, a przed bo, będzie przecinek.
    "Spać, bo zaknebluję!"
    Przed bo, ponieważ, że i paroma innymi, zawsze będzie przecinek. Ale to kwestia wprawy, jestem pewna, że niedługo też będziesz z tym wszystkim śmigać, bo masz potencjał.

    Wybacz, nie jestem dobra w komentowaniu, więc z reguły rzadko to robię - trochę z lenistwa, trochę też dlatego, że nie wiem co napisać.
    Ale chętnie wpadnę tu jeszcze parę razy, bo czyta się dobrze. I jest o Akatsuki, co jak zwykle jest plusem xP
    Przy okazji jak kiedyś natknę się na błąd, to Ci napiszę, żebyś mogła być coraz lepsza!

    Jestem pewna, że jeśli będziesz dużo pisać, to będziesz znacznie lepsza niż ja. x3
    Także ładnie mi tutaj pracuj nad sobą i tak dalej, Aomi Cię wspiera!


    Rany, Hou, weźże coś powiedz, bo nie wiem jak to zakończyć.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo będzie totalna masakracja 14 oddziałów anbu...

    OdpowiedzUsuń